La deniera Fiamma Benítez, que milita al València Femení CF, és una de les 81 jugadores que ha signat el comunicat emés per la Selecció Espanyola Absoluta Femenina, que diumenge passat es va proclamar campiona del Món, fent costat a la seua companya Jennifer Hermoso. En el comunicat manifesten “la seu ferm i rotunda condemna davant conductes que han atemptat contra la dignitat de les dones”. I assenyalen que “a la vista de les manifestacions realitzades pel president de la Real Federació Espanyola de Futbol, Jennifer Hermoso vol desmentir rotundament que consentira el bes que li va propinar Sr. Luis Manuel Rubiales Béjar, en la final de la Copa del Món”. Hermoso aclareix que “tal com s’ha vist en les imatges, en cap moment vaig consentir el bes que em va propinar i per descomptat, en cap cas vaig buscar alçar al president. No tolere que es pose en dubte la meua paraula i molt menys que s’inventen paraules que no he dit”.

Les 81 jugadores, les 23 que són campiones del Món i les altres 52, manifesten que “totes les jugadores que signen el present escrit no tornaran a una convocatòria de la Selecció si continuen els actuals dirigents”.

El comunicat oficial és el següent: